De keuzes van IT op de Achtergrond™
Managed services: een mooie term die betekent dat je enkele processen in je bedrijf gaat overhevelen naar een externe partij om een hoger niveau van efficiëntie te bereiken. In het geval van NTX betekent dit misschien wel dat je je IT (gedeeltelijk) zal outsourcen. Wij concretiseren graag wat deze managed services bij NTX inhouden met enkele keuzes om IT as a service aan te bieden.
Patch management: altijd up-to-date
De digitalisering van bedrijven draait op volle toeren. Maar werk je met een digitaal toestel zoals een laptop of pc dan is het de kunst om deze ook up-to-date te houden. Daarom doen we aan Patch Management. Moet er een dringende update gebeuren? Dan slaap je op beide oren. Wij handelen het automatisch voor je af.
Lees meerTer plaatse gaan
IT moet niet ‘goed’ zijn, maar uitstekend. Zo uitstekend dat jij je er niets van moet aantrekken. NTX onderscheidt zich door aanwezigheid op je bedrijf in de vorm van een System Engineer die regelmatig langskomt. Dit bezoek is cruciaal: het leidt tot betrokkenheid, kennis en korte communicatielijnen. Dát is exact waar IT op de Achtergrond voor staat.
Lees meerBedrijfsinfrastructuur gedocumenteerd
Is jouw System Engineer op periodiek onderhoud geweest? Dan heeft hij vast weer heel wat taken afgestreept van zijn checklist. Wat onder andere die actiepunten precies waren, check je eenvoudig in onze documentatietool.
Lees meerTechnische redundantie: altijd een plan A & B
Je internetconnectie, databases, belangrijke documenten … Je wil niet zonder vallen. Daarom zorgt NTX ervoor dat in de opbouw van jouw bedrijfsinfrastructuur in redundantie wordt voorzien.
Lees meerPermanentie en bereikbaarheid
‘Altijd bereikbaar’: veel bedrijven vertellen het, maar laten al te vaak hun telefoon rinkelen. Ga je mee in ons verhaal, dan geniet je van échte service. Onze experts staan steeds klaar om jouw IT op de achtergrond te houden. Ontdek de twee mogelijke scenario’s.
Lees meerService level agreements
NTX onderhoudt niet enkel graag haar IT-infrastructuur, maar ook haar klantrelaties. Daarom is het enorm belangrijk om jou als klant tevreden te houden. Dit doen we door SLA’s in onze service na te streven.
Lees meerMonitoring van jouw IT-infrastructuur
Wanneer je bedrijfsinfrastructuur is opgezet, stopt het niet. Enerzijds komt onze technieker bij je langs voor IT-onderhoud, anderzijds monitoren we jouw servers, clients en netwerk, kortom, de hele IT-infrastructuur, om proactief te werk te gaan.
Lees meerRapportering
Het periodiek onderhoud is een belangrijk moment van de rapportering. Daarom zullen onze technici het op maat geleverde werk van de afgelopen periode met jou overlopen. Hierbij kunnen technische details besproken worden.
Lees meerPlanning
Alle zaken worden op voorhand gepland door je persoonlijke teamcoördinator. Zij communiceert hierover proactief met jou. Zo zien we niets over het hoofd en weet jij perfect waar je aan toe bent.
Communicatie
Bij NTX krijg je altijd een vast aanspreekpunt én technisch team dat je belangen vooropstelt. Een professionele instelling en samenwerking met frequente proactieve communicatie is hiervoor essentieel.
Vast team
Een van de voordelen van IT op de Achtergrond? Dat is dat je steeds hetzelfde gezicht kan verwachten. Je accountmanager en system engineer kennen je bedrijf en IT-omgeving op termijn volledig.
Lees meerOpleiding
Opleiding van medewerkers is belangrijk bij het invoeren van nieuwe systemen. Schakel je NTX in? Dan zetten wij je collega’s op weg met de nodige trainingen. Zo maximaliseren we het rendement van de investering.
Back-up: de reservekopie van je data
Data is het meest kostbare goed van een onderneming. Een disaster recovery plan op maat van jouw organisatie is dan ook zeker geen overbodige luxe. Ons gespecialiseerd back-upteam adviseert, implementeert, monitort en verifieert constant de mogelijkheid tot het terugzetten van jouw gegevens.
Lees meer