Permanentie
‘Altijd bereikbaar’: veel bedrijven vertellen het, maar laten al te vaak hun telefoon rinkelen zonder hem op te nemen. Ga je echter mee in ons verhaal, dan geniet je échte service. Onze experts staan steeds klaar om jouw IT op de Achtergrond te houden en problemen op te lossen nog voor jij ze hebt opgemerkt. Ontdek de twee verschillende scenario’s.
Algemene permanentie voor IT-problemen
Ga je niet voor IT op de Achtergrond, dan geniet je van algemene permanentie. Je grijpt dus zelf naar de telefoon tussen 8u en 17u30 bij IT-problemen. Er wordt niet proactief gemonitord. Tijdens deze permanentie wordt de telefoon altijd opgenomen, waarna het ticket aan een van onze medewerkers wordt toegewezen. De termijn is afhankelijk van het prioriteitsniveau.
IT op de Achtergrond: permanentie en monitoring van IT
Ga je wél voor IT op de Achtergrond? Dan geniet je van permanentie in combinatie met monitoring. Hierbij worden alle systemen in kaart gebracht en 24/7 gemonitord. Ons team bereiken kan je:
- tussen 8u en 17u30 via onze contactgegevens;
- bij prioritaire problemen in uiterste nood tussen 6u en 21u.
Op zaterdag en zondag tussen 10u en 16u is het weekenddienst. Op feestdagen valt dat tussen 8u en 17u. Tijdens die momenten monitoren onze experts actief de mogelijke problemen die zich kunnen voordoen in de IT-omgeving van jouw bedrijf. Is er een ernstig probleem of is er iets gestopt met draaien, dan krijgt onze System Engineer met permanentie hiervan elk halfuur een melding via sms zodat hij het probleem snel bij de lurven heeft. Tijdens de gewone weekdag is er zowel een mechanisme dat voor 6u30 en na 21u hetzelfde doet, als een technieker die om 7 u ‘s ochtends en 22 u ‘s avonds kijkt of er iets aandacht nodig heeft. Op die manier staat er steeds een technieker ter beschikking bij IT-problemen.
Het kan dus goed zijn dat er in het weekend een probleem gedetecteerd en opgelost wordt door ons team zonder dat je daar op maandag iets van merkt. Op die manier komt elk IT-probleem proactief naar onze experts zondat dat je er last van ondervindt. Dat is IT op de Achtergrond letterlijk genomen.
Ontdek meer over monitoringDit betekent IT op de Achtergrond voor jou
Stem je in met het ‘IT op de Achtergrond’-contract, dan kan je rekenen op:
- de beste service;
- bereikbare IT‘ers;
- periodiek onderhoud it;
- permanentie na de kantooruren;
- 24/7 monitoring;
- proactieve behandeling van issues.