Laat je IT-infrastructuur onderhouden
IT moet niet ‘goed’ zijn, het moet uitstekend zijn. Zo uitstekend dat het op de achtergrond draait en jij je er niets van moet aantrekken. Om IT op z’n best te garanderen, doen we zelfs méér dan enkel IT. Netropolix onderscheidt zich door aanwezigheid bij jou op het bedrijf in de vorm van een System Engineer die regelmatig langskomt. Dit bezoek is cruciaal, want het leidt tot betrokkenheid, kennis en korte communicatielijnen. En dát is exact waar IT op de Achtergrond voor staat.
Wat is periodiek onderhoud?
Met IT op de Achtergrond geniet je van verschillende voordelen. Eentje daarvan is dat de IT proactief gemonitord wordt. Een ander voordeel is dat je een vaste System Engineer toegewezen krijgt die regelmatig langskomt. Concreet betekent dat dat er afspraken worden gemaakt waarop hij jouw bedrijf bezoekt voor IT-onderhoud om mogelijke issues te voorkomen.
Wat de System Engineer behandelt tijdens zijn IT-onderhoud? Dat is bijvoorbeeld:
- updaten van Servers;
- updaten van Storage;
- updaten van Switchen en Wi-Fi;
- de installatie van printers;
- de reparatie van defecte toestellen;
- hulp bij gebruik van de systemen;
- jouw vragen.
Dit kan je verwachten van de system engineer
Onze System Engineer is voor jou geen vreemde. Elk periodiek onderhoud mag je hetzelfde gezicht verwachten dat volledig op de hoogte is van jouw technische bedrijfsomgeving. Ook de momenten waarop hij verschijnt, zijn op voorhand duidelijk afgesproken. Hij behandelt de voorgestelde actiepunten, maar denkt ook proactief mee om de mogelijkheden van je investering optimaal te gebruiken. Op het einde van de dag overloopt hij alles met de interne IT-verantwoordelijke binnen het bedrijf. Achteraf krijg je een verslag toegestuurd, dat je eveneens kan raadplegen in MyGlue.
Zo pakken we IT-onderhoud aan
Voor het algemene IT-onderhoud kan je steeds terecht bij de System Engineer. Wanneer hij langskomt, overloop je samen je vragen en actiepunten. Mocht je achteraf nog opmerkingen hebben, kan je hiervoor steeds bellen of mailen naar je accountmanager: jouw persoonlijk aanspreekpunt bij vragen.
Doen er zich dringende problemen voor buiten de doorsnee kantooruren? Dan is dat geen enkel probleem als je geniet van IT op de Achtergrond: je kan ons op elk moment bereiken.
Vragen over periodiek onderhoud?
Hoe vaak komt er iemand op periodiek onderhoud? Moet ik aanwezig zijn? Hebben we hiervoor een interne IT’er nodig? Je kan met al je vragen bij ons terecht.