Jouw bedrijfsinfrastructuur gedocumenteerd
Is jouw System Engineer op periodiek onderhoud geweest? Dan heeft hij vast weer heel wat taken afgestreept van zijn checklist. Wat onder andere die actiepunten precies waren, check je eenvoudig in onze documentatietool.
Ondersteuning van de IT-infrastructuur
Sluit je een ‘IT op de Achtergrond’-contract af, dan komt er een vaste technieker op periodiek onderhoud. Tijdens zo’n IT-onderhoud bekijkt de System Engineer enkele actiepunten om mogelijke issues te voorkomen. Dit gaat van front-end tot back-end, van storage tot switchen, maar ook tot zaken zoals de installatie van printers en de reparatie van defecte toestellen.
IT Glue to the rescue
Om eenvoudig weer te geven wat onze technieker exact aan jouw bedrijfsomgeving heeft veranderd en welke actiepunten er nog op de agenda staan, gebruiken wij ITGlue. Dit is een handige tool die we van overal kunnen raadplegen, via het web of de app.
My Glue for you
Waar ITGlue de tool is aan de zijde van Netropolix, is MyGlue dat aan jouw kant. Heb je een ‘IT op de Achtergrond’-contract dan wordt er voor jou een account aangemaakt en krijg je toegang tot:
- checklists;
- periodiek onderhoud verslagen;
- opvolgpunten van het periodiek onderhoud;
- algemene documenten;
- netwerkschema’s;
- procedures om een nieuwe pc te installeren;
- handleidingen om software te configureren;
- paswoorden;
- …
Extra: als gebruiker kan je eveneens zelf documenten uploaden of paswoorden bijhouden en hiertoe rechten geven. Wil je dus graag CRM-handleidingen uploaden of workflows delen met specifieke personen in je team zonder dat Netropolix hier aan kan, dan gaat dat perfect.
Aan de slag met overzichtelijk gedocumenteerd IT-onderhoud?
Heb jij ook graag alles netjes op papier? Dat treft! Wij ook.