Home Belangrijke informatie over je volgende factuur en tickets

Belangrijke informatie over je volgende factuur en tickets

Sinds de fusie van onze organisaties hebben we ons voortdurend ingezet om onze processen te optimaliseren en jou nog beter van dienst te zijn. Als onderdeel hiervan schakelen we vanaf 3 februari 2025 over naar een nieuw centraal systeem voor ticketing en facturatie: NTX OS. Dit vervangt ons huidige systeem, Autotask, en stelt ons in staat om nog efficiënter en accurater te werken.

Wat verandert er?

Onze facturatie wordt nog robuuster en de koppeling met het ticketingsysteem wordt verder geoptimaliseerd, waardoor we een hogere kwaliteit kunnen garanderen. De structuur van je facturen zal iets aangepast worden, maar de inhoud blijft volledig hetzelfde.

Wat verandert er niet?

  • Je openstaande Autotask tickets zullen automatisch worden omgezet naar een NTX OS ticket. Wij zorgen voor de nodige cross referenties.
  • We volgen je tickets op op dezelfde manier als voorheen, maar dan vanuit het nieuwe systeem.
  • Nieuwe tickets kan je nog steeds blijven indienen via de gebruikelijke kanalen: per telefoon of e-mail.

In essentie verandert er dus niets aan onze dienstverlening. Heb je toch vragen over je tickets of factuur? Neem dan rechtstreeks contact op met je accountmanager.

Voor disputen

Heb je vragen of opmerkingen die verdere opvolging vereisen? Stuur dan een e-mail naar [email protected].

We zijn ervan overtuigd dat deze verbetering onze processen efficiënter maakt en je ervaring met onze diensten naar een hoger niveau tilt.

Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief & ontvang handige tips voor jouw IT!